توجه: نویسنده این وبلاگ مرد و ناشناس است و قرار ملاقات کاری و مشورتی نمیگذارد و در رابطه با این وبلاگ و تحت عنوان نویسنده و مطلع این وبلاگ کسی را از داخل یا خارج ایران دعوت نمی کند وهرکس ادعا کرد نویسنده این وبلاگ یا وکیل و دوست و رابط و خبرنگار این وبلاگ است یک دروغگو جهت دام تروریستی و کلاهبرداری است.

لیست موضوعات وبلاگ (کلیک کنید)

۱۴۰۱ شهریور ۳, پنجشنبه

هشدار: التقاط ترکیب اسلام با کومونیسم نیست!

 

روش التقاطی یک روش یونیورسال است که انسان را آزاد می گذارد بهترین گزینه ها را برای زندگی در دنیا و آخرت خودش با عقل و وجدان و احساسش انتخاب کند.
التقاط را با کومونیسم اسلامی یا اسلام کومونیستی اشتباه نگیرید. در اول انقلاب مجاهدین خلق ترکیبی از کومونیسم و اسلام را به نام جامعه بی طبقه امام علی راس کار خود قرار دادند و ملایان تبلیغ کردند که چون اسلام کومونیستی یک روش التقاطی است بطور کلی روش التقاطی را روشی بد اعلام کردند و به شدت آن را سرکوب کرده و می کنند. این روش چون ضد تحجر و ضد تمامیت خواهی است نزد اکثر آخوندها منفور است. التقاط (Eclecticism) یک روش دینی و فلسفی است که انسان و جامعه را آزاد می گذارد که در سریعترین زمان بهترین گزینه را برای فکر و عملی بهتر انتخاب کند.
 
نمونه یک روش شبهه التقاطی در اسلام این است که طرف مثلا شیعه است ولی بر خلاف رای آخوندهای شیعه یک همسر سنی می گیرد و مثلاهمین فرد  در سیاست پیرو روحانیت مبارز است ولی در اقتصاد پیرو موتلفه و در هنر پیرو خاتمی. یعنی طرف با وجودی که دین ناسالم اسلام را دارد مثل گوسفند به دنبال فرضا فلان آیت اللله نمی رود که بگوید در همه چیز دربست از وی تقلید می کند.
 
مثالی از یک رویکرد التقاطی این است که فردی پس از مطالعه درجهانبینی و ایدئولوژی ترکیبی از اومانیسم ومسیحیت و بودائی و فلسفه سرمایه داری و نظام پادشاهی پارلمانی را معتقد باشد.
 
توجه کنید این وبلاگ دو جنبه دارد التقاط را که یک روش است تبلیغ می کند و در زمینه دینی یک وبلاگ ضد اسلام است. اما روش التقاط یک روش ضد اسلام نیست و مسلمانان می توانند در چهارچوب های متعددی یک اسلام التقاطی داشته باشند. 

۴ نظر:

  1. در پستهای بعد
    1- توصیف ادیان چوپان پسند

    2- علم و دانش با روش های چوپانی روزه داری (صلاحیت با کسی است که انواع روزه بگیرد!؟؟)

    3- آگنوستیک ها موفق تر از بی خداها و دیندارها

    4- لزوم همکاری های معنوی بیخداها

    5- لزوم مبارزه با اسلام در جهان

    6 - بیخداها شاخه شاخه هستند ولی بیخدایان ایران مثل سلفی های مسلمان تک بعدی هستند و همه موارد معنوی را نفی میکنند.

    7- اومانیسم راهگشای پیشرفت بشریت و تکامل به سبزها

    8- مسیحی کردن کشورهای مسلمان یعنی چند هزار سال کشورهای مسلمان را به جلو انداختن. الان منفی 30000

    9-

    پاسخحذف
  2. در خاورمیانه باستانی یک باسواد کسی بود که خواندن و نوشتن بلد بود و اشعاری را حفظ بود و کتب دینی را روخوانی کرده بود. برایرهمین یک باسواد و یک چوپان چندان تفاوت سطح فکر نداشتند. مثل امروز نبوده که یک با سواد معمولی صدها کتاب می خواند تا دیپلم بگیرد. برای همین آن زمان چوپانها می توانستند به عنوان پیامبر رهبری فکری جامعه را بدست گیرند چون دانش با سوادها چندان بیش از بیسوادها نبود.

    نکته دیگر اینکه چوپانها مثل الان بناها و مکانیکها جزو طبقه با تفکرات خشن و خودخواهانه بودند که وقتی هدایت افکار جامعه را بدست گرفتند به خودستایی و معصوم پنداری خودشان و هنرستیزی و زن ستیزی و برده داری و به عنوان دستورات خدا انجامید.
    شما چند بنا و مکانیک را در ایران یا حتی در سویس اختیار تام بدهید قانون بگذارند ببینید چه معجونی از خشونت و خودخواهی در قانون وضع خواهند کرد.

    پاسخحذف
  3. مطابق تفکرات چوپانی کسی حرفش حق بود که باید اخلاق های خاصی می داشت. مطابق با باورهای چوپان پیامبران قوم یهود هرکس ةلت مردانه اش هنگام تولد ختنه شده بود معلوم بود به گنجینه اطلاعات جهان دسترسی دارد. برخی می گفتند هرکس کمترین رابطه با زنان را دارد حق با اوست و رسول الله پیامبر اسلام می گفت هر کس بیشترین رابطه با زنان را دارد حق با اوست. می گفتند هر کس بدن عریان زن غریبه را ببیند مغزش از اطلاعات درست پاک خواهد شدو ناآگاه خواهد شد. اگر موزیک و اواز بشنود یا یزند صلاحیت تعیین راه راست برای جامعه ندارد و ....
    امروزه مشخص شده حقیقت و تعیین درستی یک گذاره مستقل از شخص است. نیازی به قسم خوردن به آلت طبیعی ختنه شده فلان چوپان با تقوا نیست.ملاکهای جدا از شخص راوی برای تعیین درست بودن گذاره ها هست. یعنی حرف حق را اگر شیطان هم بزند حرف دزست است. لذا با روش التقاطی حتی می توان برخی از آموزه های دین شیطانی و کریه اسلام را به عنوان راه سعادتمندی پذیرفت.

    پاسخحذف
  4. این حلال دانستن برده داری در اسلام یک پون عالی برای مخالفان اسلام است.
    برده داری یک عمل شنیع و بسیار زشت است که محال است که یک دین مدعی تعالی انسان با آن موافق باشد.

    تصور کنید به دستور پیامبر اسلام یا به دستور هر مسلمان دیگری به شهرهای نامسلمانان هجوم می آوردند و درب خانه را می شکستند و کل اهالی خانه یعنی زن و شوهر و دختر و پسر را اسیر و از هم جدا می کردند و زن و دختر را برای بهره گیری جنسی و کار های یدی اول تجاوز بعد می فروختند.

    مثلا آمریکا به ایران حمله کند و سربازانش به خانه کادر سپاه پاسداران یا یک آخوند قم حمله کنند و خانواده را اسیر و به زن و دختر پاسدارها و آخوند تجاوز کنند و بعد همه را بفروشند به مکزیکی ها. محمد رسول الله موافق این نوع عمل بوده آیا شما پاسدارها و آخوندها دوست دارید با خانواده تان چنین رفتاری کنند؟ آمریکا در جنگ با عراق چنین نکرد ولی مسلمانان در تمام جنگهایشان چنین ظلمی در حق زنان و دختران و حتی مردان و پسران کردند.
    اسلام که ادعای خیرخواهی برای انسان دارد با حلال دانستن برده داری نشان دادخیرخواه انسان نیست پس در قانون حجاب و سنگسار و ... نیز خیرخواه انسان نیست چون در آن قوانین نیز تحجر و خریت و شیطان صفتی دیده می شود.

    خب ببینید این رسول الله الاغ یا الله الاغ تر که این قانون ظالمانه برده داری را حلال دانسته و عقل و وجدانشان نمی رسیده ظالمانه است پس عقل و وجدانشان برای قانون حجاب و سنگسار و ... هم نمی رسیده و همین نشان می دهد که چرا اسلام توحش را گسترش میدهد، دین اسلام دین شیطان است نه دین خیرخواه انسان.

    پاسخحذف