توجه: نویسنده این وبلاگ مرد و ناشناس است و قرار ملاقات کاری و مشورتی نمیگذارد و در رابطه با این وبلاگ و تحت عنوان نویسنده و مطلع این وبلاگ کسی را از داخل یا خارج ایران دعوت نمی کند وهرکس ادعا کرد نویسنده این وبلاگ یا وکیل و دوست و رابط و خبرنگار این وبلاگ است یک دروغگو جهت دام تروریستی و کلاهبرداری است.

لیست موضوعات وبلاگ (کلیک کنید)

۱۴۰۱ مهر ۹, شنبه

شورش ارزشمند

 در پی جنایات مکرر حکومت اسلامی علیه زنان و دختران و مردم ایران سر انجام پس از قتل فجیع ژینا (مهسا) امینی، مردم به پا خواستند و این ارزشمند ترین شورش علیه حکومت اسلامی از سال 1357 است چرا که این شورش بجای نارضایتی اقتصادی، یک نارضایتی علیه نقض حقوق زنان و مردان است و زنان ایران نقش موثر و فعالان اصلی این تظاهرات و شورش ها هستند.

مردم اینک یک انقلاب یا دگرگونی کامل قانون اساسی را می خواهند.


 

۱ نظر:

  1. ببینید تمام این جنایتها که این ۴۰ ساله شده حاصل دین اهریمنی و ضد انسانی اسلام است. در حقیقت الله نام دیگر شیطان است. ببینید اگر دین اسلام شیطانی نبود برده داری مجاز نبود.

    ممد پیامبر اسلام از بی حجاب بودن زنان خون گریه می کرد ولی در جنگها پس از پیروزی دخترها را از خانواده و زنان را از شوهرشان را از خانه بیرون میکشید و به عنوان برده می فروخت. خاک تو سر این پیامبر و خدایش و پیروانش  که برای بیحجابی خون گریه می کنند  ولی آنقدر شعور و عقل نداشته و  ندارند  که بداند برده داری کاری بسیار شنیع حتی شنیع تر از آدم کشی است.

    این دین شیطانی باید از ایران زدوده شود.

    حداقل باید قانون اساسی ایران به تقلید ‌قانون اساسی اروپا یا آمریکا نوشته شود و دین اصلا در قوانین کشور نقش نداشته باشد.
    تقلید از قوانین اساسی اروپا و امریکا عیب نیست و همه کشورهای پیشرفته چنین کرده اند چون کسی چرخ را دوباره اختراع نمی کند و قوانین آنها از نظر اخلاقی و اقتصادی و سیاسی و اجتماعی درست عمل کرده است و سازنده بوده است.

    باید کشور آزادباشد تا مزدم گروه گروه از دین اسلام خروج کنند و به دینهای بهتری مثل مسیحیت و اومانیسم و بودایسم و شینتو بپیوندند.
    باید کشور آزاد باشد تا بدون فیلتر سایتهای ضد دین اهریمنی اسلام فعال باشند تا مردم بفهمند چرا این دین ضد انسانی است.

    دین اسلام دین شیطانی است که  باعث وحشی شدن و حرامزاده شدن پیراونش می شود.


    ببینید این شیطان زاده ها و الله پرستان چه وحشیانه مردان و زنان و دختران و پسران ایران را قتل علم و ایران را ویران کرده اند.


    لعنت بر الله و درود بر ادیان و اندیشه های انسانی و با مهر و عطوفت واقعی.







    ☮ ✍

    پاسخحذف