توجه: نویسنده این وبلاگ مرد و ناشناس است و قرار ملاقات کاری و مشورتی نمیگذارد و در رابطه با این وبلاگ و تحت عنوان نویسنده و مطلع این وبلاگ کسی را از داخل یا خارج ایران دعوت نمی کند وهرکس ادعا کرد نویسنده این وبلاگ یا وکیل و دوست و رابط و خبرنگار این وبلاگ است یک دروغگو جهت دام تروریستی و کلاهبرداری است.

لیست موضوعات وبلاگ (کلیک کنید)

۱۴۰۱ آبان ۱۳, جمعه

ممانعت از تبلیغ ادیان دیگر فحشا است

مقدمه تکراری 

اگر این مقدمه را خوانده اید به پایین اسکرول کنید و اصل مطلب را پس از عنوان بخوانید.

اشاعه در لغت به معنای فاش کردن، رواج دادن، گسترش دادن و تقویت نمودن است. و منظور از فحشاء، افعال یا گفتاری است که زشتی آنها بزرگ و آشکار است. و در اصطلاح، به هرگونه گفتار و کرداری که موجب ترویج و یا کمک به انتشار گناهان کبیره در بین مومنین شود هر چند که در برخی موارد قصد انتشار در کار نبوده اما نتیجه‌ای که می‌دهد همان باشد. این تعریف اشاعه فحشا بود.

در ایران و کشورهای اسلامی به برخی زنها فاحشه می گویند. در این مقاله تبیین می کنیم الله خدای مسلمانان و حضرت محمد رسول الله و دخترش فاطمه و امامان شیعه فاحشه بودند و اسلام همان فحشا است.

 فاحشه در عربی یعنی کسی که زشت ترین گناه دنیا را انجام میدهد و بعد از پیروزی دین اسلام مسلمانان این لغت را فقط به سکس زنان اختصاص دادند! یعنی اگر زنی خارج از چهارچوب قوانین اسلام رابطه عشقی یا جنسی داشته باشد به او لقب فاحشه میدهند. ببینید به دزد و قاتل و کلاهبردار و ... که باید فاحشه بگویند نمی گویند و فقط به زنان سکسی می گویند. در حالیکه دین اسلام یک جنبش سرکوب زنان و جنبش برده داری بوده و طبیعتا با محدود کردن اختیارات سکسی زنان قصد سرکوب آنا را داشته است. چون الله و خدایان ادیان ابراهیمی ظالم و زشت کار هستند آنها فاحشه اند و حق قانونگزاری ندارند. باید بدانید که سکس و دادن اختیار به زنان جهت انتخاب نوع سکس و داشتن تعدد شریک جنسی برای زنان و دختران گناه نیست و زن سکسی در جهان امروز مورد احترام است و دادن لقب فاحشه به ایشان از ابتدا ظلم بزرگی بوده است. و این لقب باید به بزرگان دین اسلام داده شود.
 
همچنین علاوه بر لغت فاحشه از لغات زشت دیگر نظیر فاسد وهرزه و فاجره و فاسقه و قحبه و قبیحه برای توهین به زنان بیگناه استفاده کرده اند که همه این لغات برازنده محمد رسول الله و وامامان شیعه و پیروان ظلم وستم اسلام است.  
 
وجدان انسان و عقل انسان رسول باطنی است. یعنی در انسان عقل و وجدان و فطرت بهترین پیامبر است و درحقیقت اگر خدایی وجود داشته باشد هرگز پیامبری بوسیله وحی نخواهد فرستاد که وحی مختص او باشد و کلیه پیامبران که ادعا کرده اند که فقط به عده خاصی وحی میشود دروغگویی بیش نبودند. خدا به هرکه بخواهد وحی میکند و در حقیقت به همه وحی کرده و می کند.

برخی چیزها بر اساس وجدان سنجیده میشود و اثبات کردنی نیست یا لزومی به اثبات ندارد. برای مثال نفرت از شکنجه کودک بصورت فطری در انسان است و نیاز به اثبات ندارد.

همین طور است برده داری، برده داری بقدری شنیع و زشت است که انسان بدون تعلیم دیدن بطور فطری و وجدانی برده داری را بد می داند. فقط انسانهایی که بصورت ژنتیک ظالم هستند یا تحت آموزش ظالم بودن قرار گرفته اند برده داری را خوب میدانند. این  افراد دو دسته اند عده ای پس از تبیین زشتی برده داری وجدانشان بیدار میشود و از آن دست می کشند عده ای دیگر وجدانشان بیدار نمیشود و دائمی عقیده خواهند داشت برده داری خوب است.

پس برده داری یکی از برزگترین گناهان کبیره است و اگر خدای دینی آن را کاملا ممنوع نکرده باشد آن دین شیطانی است و همین یک مورد برای اعلام غیر قانونی بودن آن دین  و اعلام شیطانی بودن آن دین کافی است.



ممانعت از تبلیغ ادیان دیگر فحشا است

محمد رسول الله و الله شیطان صفتش تبلیغ کرده اند که دین اسلام بهترین دین و کامل ترین و آخرین دین است در حالیکه دین اسلام در همان زمان ظهورش  یک پس رفت بزرگ بود. مثل اینکه شاگرد تنبل یک کلاس مقاله اش را بهترین بداند و خواستار حذف بقیه شود.

دین اسلام با ممنوع کردن و مجازات مبلغین سایر ادیان و حتی با مبارزه با بت پرستی، دگم اندیشی یا همان جزم اندیشی را که مانع پیشرفت بشر است را رواج داده و باعث فحشا شده و پس الله و پیامبر و امامان و مبلغیننش همگی فاحشه هستند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر