توجه: نویسنده این وبلاگ مرد و ناشناس است و قرار ملاقات کاری و مشورتی نمیگذارد و در رابطه با این وبلاگ و تحت عنوان نویسنده و مطلع این وبلاگ کسی را از داخل یا خارج ایران دعوت نمی کند وهرکس ادعا کرد نویسنده این وبلاگ یا وکیل و دوست و رابط و خبرنگار این وبلاگ است یک دروغگو جهت دام تروریستی و کلاهبرداری است.

لیست موضوعات وبلاگ (کلیک کنید)

۱۴۰۱ آبان ۱۴, شنبه

چرا اسلام فحشا است و به بزرگان دین اسلام فاحشه می گوییم؟

1400 سال است که علاوه بر لغت فاحشه از لغات زشت دیگر نظیر فاسد وهرزه و فاجره و فاسقه و قحبه و قبیحه برای توهین به زنان بیگناه استفاده کرده اند که همه این لغات برازنده محمد رسول الله و وامامان شیعه و پیروان ظلم وستم اسلام است.   

 چندین گناه از جمله برده داری است که در دین اسلام به جای اینکه حرام شوند حلال اعلام شده است و هنر و اختیار سکسی زن گناه بزرگ و حرام اعلام شده است. این نشان میدهد دین اسلام دین شیطانی است و الله خدا نیست بلکه یک شیطان است. چون اگر الله واقعا خدا بود هرگز برده داری را مجاز اعلام نمیکرد. همین نکته نشان میدهد که الله و اسلام حق تعیین تکلیف برای مردم را ندارند. برای توضیح این مطلب متن زیر را بخوانید.

توجه کنید که موارد زیر همگی ضد بشری و گناه است ولی پیامبر اسلام آنها را گناه اعلام نکرده بلکه انجام داده و انجامش را تشویق کرده است:

1- برده داری

2 - جهاد  و غارت

3- شکنجه

4- اعدام برای چیزی جز قصاص

5- تبعیض بین پیروان ادیان

6- ممنوع کردن انتشار عقاید مختلف

توجه کنید که برده داری از زشت ترین گناهان است و در رده های بعدی حداقل 6 گناه در اسلام روا دانسته شده است.

از طرفی

 فاحشه در عربی یعنی کسی که زشت ترین گناه دنیا را انجام میدهد و بعد از پیروزی دین اسلام مسلمانان این لغت را فقط به سکس زنان اختصاص دادند! یعنی اگر زنی خارج از چهارچوب قوانین اسلام رابطه عشقی یا جنسی داشته باشد به او لقب فاحشه میدهند. ببینید به برده دار و شکنجه گر وجهادگر و دزد و قاتل و کلاهبردار و ... که باید فاحشه بگویند نمی گویند و فقط به زنان سکسی می گویند. چون دین اسلام یک جنبش سرکوب زنان و جنبش برده داری بوده و طبیعتا با محدود کردن اختیارات سکسی زنان قصد سرکوب آنا را داشته است. پس الله و خدایان ادیان ابراهیمی ظالم و زشت کار هستند آنها فاحشه اند و حق قانونگزاری ندارند. باید بدانید که سکس و دادن اختیار به زنان جهت انتخاب نوع سکس و داشتن تعدد شریک جنسی برای زنان و دختران گناه نیست و زن سکسی در جهان امروز مورد احترام است و دادن لقب فاحشه به ایشان از ابتدا ظلم بزرگی بوده است. و این لقب باید به بزرگان دین اسلام داده شود.

برای همین ما شش گناه حلال دانسته شده توسط اسلام را کاری حرام و فحشا اعلام و مروجین و مرتکبینش را مروج فحشا و فاحشه مینامیم.

اما توضیحات بیشتر

در جوامع بشری نحوه زندگی و روابط جنسی مختلفی وجود دارد که بسته به شرایط محیطی و شرایط روحی و جسمی و شرایط قانونی و شرایط اقتصادی و شرایط ناخواسته به چندین گروه تقسیم میشود. تقریبا همه این سبک های زندگی جنسی اگر با رضایت و موافق زن باشد و به بردگی رفتن و توهین کردن و اذیت کردن زن در آن نباشد از نظر علوم انسانی مورد قبول است.

در ایران به علت نفرت پراکنی های اسلام علیه زنان، همواره به گروهی از زنان ظلم شده است و به ظالم حق داده اند و مظلوم را ناحق دانسته اند. فحشاسی و توهین و تحقیر زنان در جوامع اسلامی فراوان است. و این خودش به صورت پنهان و آشکار همه را با هم بد و دشمن کرده است و نصف جامعه اصلا برده و سرکوب شده ی نصف دیگر جامعه شده است.

منشا این ظلم در اسلام این است که محمد رسول الله و حنفای پیروش، بیماری روانی- جنسی داشتند و قوانین یهود را نیز مناسب میدیدند در ترکیب این دو  در قرآن اختیارات زنان محدود شد و قوانین ضد زن بنیان گذاشته شد.

در حقیقت با پیدایش مردسالاری ، مردان در برخی ادیان باستانی قرار گذاشتند که برخی کارها  را برای زنان ممنوع و از زن حق اختیار بر بدنش و حق اختیار بر تعیین نوع رابطه جنسی را یلب کنند. این یعنی ذات این عمل بد نیست بلکه بصورت قرار دادی برای زنان محدودیت و ممنوعیت وضع شده است. مثلا ذات داشتن آنتن ماهواره در منزل بد نیست ولی در زمان حکومت اسلامی به صورت قراردادی در جهت تامین منافع ظالمان حاکم ممنوع اعلام شد. اما برده داری در هر زمان و مکان زشت و قبیح و گناه بوده و هست ولی الله و محمد آن را ممنوع و حرام اعلام نکرده اند و برده درای هم کرده اند.

این قراردادها درباره زن باعث شده عده  زیادی از مردان نسبت به زنان فکر و رفتار و گفتار ظالمانه و تحقیر کننده داشته باشند و عده ای دیگر بتوانند زنان مجرد را برده کنند و روابط عجیب اجتماعی ایجاد و جامعه به درستی رشد نکند.

حقیقت این است که خارج از هر نوع قرار داد به طور طبیعی زن حق حاکمیت بر بدن خود و حق اختیار هر نوع سکس با هرکسی را دارد و قانون باید حامی زن باشد. در روابط جنسی زن باید همیشه اجازه دهد و فرضا اگر زنی لخت بیرون آمد هیچ مردی حق دست درازی و اذیت به وی نداشته باشد و قانون باید حامی اش باشد چنانکه در کشورهای غربی چنین است. هرگونه رفتار جنسی در گفتار و کردار به زن بدون رضایت زن تجاوز حساب میشود. وهرگونه سلطه گری بر زن نمونه ای از برده داری است. و زن همیشه باید مورد حمایت مردم و پلیس و قانون باشد.



۱ نظر:

  1. کسی که به زن برهنه و پورن و کثبر الشریک جنسی توهین کند و آن زن را حقیر بداند به کل دنیا توهین کرده.
    باید مردان فهیم زنان جادری و مانتویی را ربوده و تجاوز کنند و بعد آزادشان کنند تا ثابت کنند که حجاب نمی تواند مانع تجاوز شود و امنیت آور نیست . همچنین باید به زنان محجبه باورمند به خدایان ضد آزادی و ضد لذت ، تجاوز کنیم تا ثابت شود خداباوری امنیت نمی آورد.

    .......

    پاسخحذف