توجه: نویسنده این وبلاگ مرد و ناشناس است و قرار ملاقات کاری و مشورتی نمیگذارد و در رابطه با این وبلاگ و تحت عنوان نویسنده و مطلع این وبلاگ کسی را از داخل یا خارج ایران دعوت نمی کند وهرکس ادعا کرد نویسنده این وبلاگ یا وکیل و دوست و رابط و خبرنگار این وبلاگ است یک دروغگو جهت دام تروریستی و کلاهبرداری است.

لیست موضوعات وبلاگ (کلیک کنید)

۱۴۰۱ آبان ۲۲, یکشنبه

چرا الله شیطان است و چرا بجای اسلام باید اومانیسم را انتخاب کنیم؟

شیطان در دید امروزی یک موجود انسان نمای شاخدار نیست بلکه  به معنی هر چیز مادی و معنوی که برای انسان و انسانیت ضرر داشته باشد و مانع آسایش و مانع رشد و مانع پیشرفت انسان شود. منظور از شیاطین و پیروان شیاطین افراد ظلم کننده و ستمگر هست.

برای اثبات ضد بشری بودن یک دین لازم نیست تمام موارد آن را نقد کنیم. کافی است آن دین با سور عمومی یک گزاره خبری گفته باشد تا ما با اثبات یک مورد اشتباه ، کل آن دین را شیطانی یا باطل اعلام  کنیم. اگر چنین شود ان دین شایسته قانونگذاری نخواهد بود وقوانینش معتبر نخواهد بود. 

اسلام ضد بشری ترین دین جهان است.برخی ادیان جهان بقدری ضد بشری هستند که حتی در حکومتهای لیبرال دموکراسی باید احزاب و ان جی او هایی مخصوص مبارزه با دین ضدبشری، تشکیل داد و با این ادیان و پیروانش به شدت برخورد کرد. چون حکومت لیبرال دموکراسی حق ندارد جلوی دینی را بگیرد و ممانعت کند پس وظیفه مردم است که علیه این ادیان و پیروانش گروه فشار تشکیل دهند و أنان را هدایت به دینی بهتر کرده یا در صورت لزوم به شدت سرکوب کنند.مسلمانان چون برای ادامه جنایات و بقای دین خود ، به غرب و شرق و نامسلمانان پول زیادی رشوه می دهند همواره توانسته اند به شرارت خود در غرب و جهان ادامه دهند و مانع از سقوط دین اسلام شوند.

عدم سرکوب پیروان ادیان ضد بشری ، باعث میشود در کشور های پیشرفته درصدی کم یا زیاد از جمعیت شیطاین در کنار آدمهای خوب زندگی کنند و جامعه را در خطر بی اندازند. اگر حوادثی جهان را از تکنولوژی محروم کند و مردم مجبور شوند برای جنگ از شمشیر و نیزه استفاده کنند دوباره مسلمین با زور بازو و نداشتن وجدان و تمسک به قرآن که شکنجه و برده داری و قتل و سرکوب را حلال اعلام کرده  است، دوباره جهل و عقب ماندگی را به جهان تحمیل خواهند کرد (یا اگر به تکنولوژی خوبی دست یابند باز جنگ دینی راه می اندازند.
 
*****
 
هر دین باستانی ادعا دارد باید مردم پیروش شوند تا به سعادت دنیا و سعادت آخرت برسند.
دین باستانی ادعا دارد چون از طرف خدا که آفریدگار جهان است آمده است کاملا بی عیب است یعنی صد در صد بی عیب است و چون این ادعا را کرده اگر حتی یک عیب در این دین دیده شود کل دین باطل میشود. اگر ادعا کند صد در صد بی عیب نیست پس این چه خدای دانای مطلقی است که نتوانسته صد در صد بی عیب یک دین را ارایه کند؟ و این نشان خواهد داد که انسان به خدا و صداهایی که از موجودات ناپیدا به گوش می رسد و به خرافات جهت سعادتمندی نیاز ندارد و باید از عقل و وجدان و فطرت استفاده کند، پس ادیان بشری مثل اومانیسم و لیبرالیسم که در حقیقت فلسفه هستند و محکمتر از بافته های خرافی دینی هستند.

مردم فکر می کنند که دین کنونی اشان به ارث رسیده است. مثلا بپرسی چرا مسلمانی می گویند پدرم مسلمان بوده پس مسلمان خواهم ماند. ولی محمد رسول الله برای تبلیغ اسلام در بین ادیان دیگر به پیروان ادیان مختلف و مسلمانان گفته انسان نباید دین پدرش را ارث ببرد و از پیروان ادیان دیگر خواسته این را بهانه نکنند، چون انسان باید از بین نظرات و اندیشه ها بهترین را انتخاب کند. ولی وقتی محمد دید مردم عیوب اسلام را فهمیده اند و نمی خواهند مسلمان شوند ،  با شمشیر و ایجاد رعب و وحشت همه را مسلمان کرد.  ولی با دستکاری یک نظر از  ف م سخن می پرسیم مگر مردم در ایران و جهان با اثبات منطقی مسلمان شده اند که برای خروج از دین اسلام نیاز به ارایه اثبات منطقی داشته باشند؟ با این وجود ما در این مقاله ممواردی را تبیین می کنیم تا ثابت کنیم اسلام و الله شیطانی هستند.

اکنون شیطان به معنی یک موجود شاخ و دم دار نیست بلکه یک کلمه است که برای نامیدن هر چیز ضد انسان و ضد انسانیت بکار می رود.

با توجه به اینکه دین اسلام ادعا کرده است ، سعادت دنیا را برای هر انسانی می خواهد تامین کند، باید هیچگونه  ظلم در قوانین و دستورات و تعالیمش نباشد.

ملاک تشخیص حقانیت یک دین این است که انسان با وجدان و عقلش، تعالیم دین را مورد سنجش قرار دهد ، تا ببیند آیا ظلم و عیوبی در آن هست یا نیست و اینکه آیا قوانینش مطابق با فطرت انسان هست یا نه؟

حالا بیایید دین اسلام را بررسی کنیم:

 
۱- پیامبر دین اسلام ادعا کرده دنباله روی مسیحیت است و دین مسیح به آمدن محمد رسول الله بشارت داده است. (برای مشاهده تبیین بطلان این ادعا روی این لینک کلیک کنید). اگر بیخدا یا همان آتئیست باشید  معلوم است نه مسیحیت را قبول دارید و نه اسلام را پس به عنوان یک عضو بیطرف میتوانید ادعاهای اسلام و مسیحیت را مقایسه و تناقض یابی کنید. اگر تناقض باشد اسلام دنباله روی مسیحیت نیست.

۲- دین اسلام یک تز توجیه کننده برده داری و زن ستیزی و زیبایی ستیزی و شادی ستیزیبه همراه  اوباش پروری است. این تز حاصل نفس عماره مردان وحشی عربستان ۱۴۰۰ سال قبل است که با کمک آن برده داری و زن ستیزی و زیبایی و شادی ستیزی و اوباشی گری را تقدیس و تبلیغ کرده است! به این علت و دلیل، اراذل و اوباش و لات های خاورمیانه از حامیان سرسخت الله و اسلام هستند. بیایید ببینید برای اینکه اندیشه غیر طبیعی و ضد طبیعت ، که اسمش اسلام است را مسلط کنند چه کارهای اساسی کردند:
 

انسان را از فرزند خدا بودن به برده خدا بودن تنزل دادند

        الف) اول سراغ مسیحیت رفتند و مفهوم رابطه بین خدا و انسان را تنزل دادند:
 در دین مسیح انسان فرزند خدا است و رابطه خیرخواهانه و نزدیک پدر و فرزندی بین انسان و خداست. ولی حضرت محمد جهت برقراری تز خود انسان را عبد یا بنده و برده خدا معرفی می کند. یعنی رابطه دور و ظالمانه ارباب رعیتی بین انسان و الله برقرار است! و انسان را آماده پذیرش برده محمد و  برده اوباش شدن میکند.  (از اینجا شیطان بودن الله معلوم میشود. این اولین حمله الله به انسان و انسانیت بود)

زن ستیزی و برده کردن زن

ب) دومین قدم محمد رسول الله زن ستیزی وی است. وی اختیارات جنسی مرد را افزایش داد و زن را مملوک و مطیع مرد معرفی و برای وی رابطه محدودتر جنسی و قانون مسخره حجاب را از طرف خدای پوشالی اش وضع کرد و حق اختیار بر بدن و اختیار بر تصمیمات و اعمال زن را بسیار محدود کرد که  سیاستی برده دارانه و مردسالارانه و ضد انسانی بوده و هست.
 
با مشاهده نظر و رفتار محمد و خدای خود خوانده اش ، با زنان معلوم می شود که وی مثل برخی یارانش دچار بیماری روانی جنسی بود به طوری که اگر موها و گردن زنان در دید او قرار میگرفت  وی دچار جنون میشد و می پنداشت این یک جنون خاص همه مردان است و حجاب را اختراع و اجباری کرد و فلسفه تلقینی ساخت تا مردانی هم که این جنون زن آزاری را ندارند با خواندن احادیث کم یا زیاد از راه بدر شوند.

اکثر پیامبران ادیان باستانی افرادی بودند که از نمایان شدن زیبایی های بدن زن ، مثل پاها و دستها و ...، تبدیل به مجنون ضد زن میشدند و  برای همین ایننمایانی را ممنوع کرده اند! و حتی این زیبایی ها را با کلمات زشت بیان می کردند. درحالیکه امروزه می بینیم نظر ایشان کاملا اشتباه و ضد زن بوده است.( این دومین حمله الله به انسان و انسانیت بود.)

در مورد روابط زن و مرد می توان گفت که رابطه عاشقانه و جنسی زن و مرد نیز در فطرت انسان است و بگونه ای است که  بسته به افراد مختلف فرق می کند و علاوه بر رابطه دائمی یک به یک به صورت تک همسری می تواند به صورت چند همسری هم برای مرد و هم برای زن و کارگری جنسی هم باشد.

همچنین  از زمان باستان تا کنون در فرهنگهای بزرگ و مقتدر دیده شده زنان و مردان به همسر خود  اجازه می دهند با غیر همسر یا شریک جنسی خود با افرادی فهیم روابط عاطفی و محبتی داشته باشند. 
 
در حالیکه در غرب و شرق قدیم و مدرن اگر زنی به شوهرش خیانت می کرد حتی شوهر چشم پوشی میکند در فرهنگ کشورهای عربی و افغانستان بسیار دیده شده زیر تبلیغات ضد زن، فکر و خیال مرد به چیزی تبدیل شده که اگر مثلا زن و شوهری در جاده مورد حمله اوباش قرارگیرند و زن مورد تجاوز جنسی قرار گیرد، پس از نجات از اوباش مرد اقدام به قتل زن خود می کند  ( همینکار را برادر یا پدر نیز میکند)

شادی ستیزی و زیبایی ستیزی در اسلام

ج) امروزه ثابت شده هنر و شادی بسیار در تلطیف روحیه جامعه و تلطیف روحیه شخص موثر است و انسان را به جلو پرتاب و مانع بیماری روحی و باعث شاد زیستن می شود که خودش پیشرفت علمی و معنوی غرب و شرق را در پی داشته است.
 
شادی ستیزی و زیبایی ستیزی الله که همان خدای شیطان صفت محمد است موجب شد وی دستور دهد آواز و موزیک و رقص ، بخصوص برای زن حرام باشد و آن را فحشا یا اشاعه فحشا دانست. و نقاشی و مجسمه سازی را حرام و فحشا و اشاعه فحشا اعلام کرد. در پی آن هجوم اوباش مسلمان به هنرمندان آغاز و انواع شکنجه و فحاشی و ضرب و شتم نصیب آنان شد.
هر کس می داند که هنردوستی جزو فطرت انسان است.
این هنر بود که مغز انسان را آماده پیشرفت های دیگر کرد ، نقاشی ها و آثار هنری ماقبل تاریخ که روی دیوار غارها است از اولین بکار گیری های مغز است.
همچنین زیبایی های ‌موزیک و آواز خواننده زن محبوبتان را با صدای انکرالاصوات قرائت قرآن مقایسه کنید گویی الله دچار یبوست شده و در حال زور زدن با شما سخن میگوید.
(این سومین حمله الله به انسان و انسانیت بود.)

پیامبر اسلام یا جانشینانش به قدری ضد زن و ضد زیبایی و ضد خوشحالی بودند که دستور دادند لغت فاحشه که به معنی (انجام دهنده زشت ترین کار دنیاست) بصورت انحصاری فقط به زنانی که در حجاب و سکس پیرو قانون اسلام نباشند و هنرمندان اختصاص یابد!
همچنین علاوه بر لغت فاحشه از لغات زشت دیگر نظیر فاسد وهرزه و فاجره و فاسقه و قحبه و قبیحه برای توهین به زنان بیگناه استفاده کرده اند که همه این لغات برازنده محمد رسول الله و وامامان شیعه و پیروان ظلم وستم اسلام است.  
چه ظلم بزرگی. اینها هیچکدام گناهکار و بد نبوده و نیستند و ۱۴۰۰ سال است این محمد بنده شیطانی به نام الله زنان و هنرمندان را سرکوب کرده است. 
چه خوب است برای مبارزه با الله شیطان صفت که لقب فاحشه به بیگناهان داده است یک کار خوب کنیم که در ادامه مطلب می خوانید.
 

  تعدادی از اعمال بسیار زشت و گناه آلود را حرام نکردند تا بتوانند بر مردم سلطه داشته باشند.

۳- مواردی هست که مخل سعادت دنیوی انسان است و  اگر این موارد حرام اعلام نشوند شیطانی بودن یک دین را نشان خواهد داد. ما انتظار نداریم آنچه ضد انسان و انسانیت است توسط دین به مردم دیکته شود یا حلال شمرده شود.

می بینیم موارد زیر که باید گناه بزرگ شمرده شود و ممنوع و حرام اعلام شود توسط محمد از طریق الله روا و حلال و اجبار اعلام شده است:

۱- برده داری
۲- شکنجه به صورت قوانین ظالمانه
۳- اعدام به غیر از قصاص
۴- ممنوعیت آزادی بیان
۵- ممنوعیت ترویج انواع ادیان
۶- جهاد علیه مسیحیان و زرتشتی ها
۷- غارتگری و راهزنی در جهاد
۸۰ تبعیض بین زن و مرد و تبعیض بین نامسلمان و مسلمان

برده داری
در این بین برده داری یکی از شنیع ترین و کثیف ترین و زشت ترین اعمال ضد بشری است که از اذل تا ابد زشت بوده و هست. هر کس فطرت و وجدان پاک و عقل در سرش باشد میداند که برده داری ظلم و گناه است.و چون ظلم و گناه بسیار زشت و کثیفی است پس برده داری فحشا است و برده داران فاحشه هستند پس محمد و دخترش و امامان شیعه فاحشه بوده اند (فاحشه یعنی کسی که زشت ترین گناه دنیا را انجام دهد). می توان گفت پیامبری که برده داری را حرام نکرده باشد و خودش برده داری کرده باشد به ازای هر ماه برده داری هر برده ، گناهی معادل با گناه هزار هزار زنا با محارمش برایش باید ثبت شود!

شکنجه
وجود شکنجه های وحشتناک در اسلام نشان می دهد که الله جنون شکنجه داشته و خیرخواه و اصلاحگر نیست. شکنجه در اسلام مواردی از قبیل شلاق و قطع اعضای بدن و سنگسار کردن و سوزاندن و پرتاب از بلندی و کتک زدن است که در قوانین اسلام مجاز و واجب الاجرا اعلام شده است. چون مجازات باید تناسب با جرم داشته باشد و این تناسب در اسلام به شکنجه منجر شده پس الله گناه را رواج داده و بر ضد بشر گناهی زشت و فحشا  را رواج داده است.

دو مورد قبل و بقیه موارد فوق الذکر نشان می دهد که الله موارد زیادی را باید گناه و حرام و ممنوع اعلام می کرد ولی نکرده است و از طرفی حرام اعلام کردن اختیارات سکسی زن و حرام کرذدن هنر نشان میدهد که با حلال اعلام کردن حرام ها و حلال اعلام کردن حرام ها، شیطان خواسته به بشر بزرگترین ضربه ها را بزند و محمد و جانشینانش خواسته اند با این ظلم ها و بی عدالتی ها راحت حکومت کنند و راحت بر مردم مسلط شوند و آسایش و آرامش ابدی خود و خاندانشان بر روی زمین را با ضربه زدن و نابودی روح و جسم  ومعنویت و فطرت مردم بخصوص زنان، تامین کنند.
 

نتیجه حلال اعلام کردن حرام توسط الله و حرام اعلام کردن حلال توسط الله

تمام موارد فوق بشر را تحت ظلم و ستم و ناراحتی و زن و دختر آزاری قرار داده که موجب روابط معیوب اجتماعی و لات و اوباش پروری و دورو پروری و زد و خورد و عدم امنیت و نخبه کشی و هنرکشی شده است. در حقیقت اسلام یک ترور اجتماعی و مسلمان یک تروریست اجتماعی است!

وضعیت جوامع غربی و آسیای دور که قوانینش امروزی است ثابت کرده است که این قوانین امروزی که بر اساس عقل و وجدان و علوم تجربی بدست آمده است از هر لحاظ جسم و روح مردم را سعادتمند کرده و امنیت مردم را تامین کرده است در حالیکه اکثر مردم آن دسته از کشورهای اسلامی که بر طبق اسلام اداره میشوند در رنج و عذاب و کثافت گند و گوه و زشتی و عقبماندگی و ظلم و فقر و عدم امنیت به سر می برند.ببینید در لحظه نگارش این مقاله ، افغانستان یک جهنم زمینی است در حالیکه روش حکومت کردن طالبان در بین کشورهای جهان بیش از همه به روش محمد رسول الله و علی نزدیک است با وجود این اگر کاملا مثل محمد و علی حکومت کنند افغانستان هزار بار از این فقیرتر و ناامن تر و زشت ترخواهد شد ! این همان فحشای واقعی است. شیطانی به نام الله در افغانستان در ضدیت با انسانیت و انسان، بسیار موفق عمل کرده وحتی در ترکیه و مالزی که مثلا آزاد هستند هنوز زهر خود را می ریزد در حالیکه مردم کشورهایی که به ادیان باستانی پشت کرده اند و اومانیسم و لیبرالیسم و سایر ادیان بشری امروزی را دین خود قرارداده اند از اسارت شیاطین خدانمای باستانی، رها و در رفاه و آسایش روحی و معنوی و مادی بسر میبرند.

یک کار خوب

بیایید در یک حرکت شیطان ستیزانه به الله و محمد رسول الله و حضرت زهرا و امامان شیعه و مروجین و مبلغین و مدافعان دین اسلام فاحشه بگوییم. چون فجیع ترین و زشت ترین گناهان را که برده داری و شکنجه و  اعدام و جهاد و غارت و تبعیض است را حلال و لازم دانسته و به  زنان سکسی و هنرمندان که همگی بیگناه هستند، هرزه و فاسد و فاحشه و مروج فحشا لقب داده اند. 

فحشا و فاحشه در لغت:

معنی لغوی فاحشه کسی است که زشت ترین گناه جهان را انجام میدهد.

 معنی واقعی فحشا و فاحشه که تاکنون برای موافقان اسلام پنهان بود:

 ولی با خواندن مقاله فوق فهمیدید که هیچ زن سکسی و کارگر جنسی و هیچ هنرمندی در طی تاریخ فاحشه نبوده و اصلا اینها ذاتا گناه و ظلم نبوده و نیست  بلکه این الله و محمد رسول الله و حضرت زهرا و امامان شیعه و مبلغین و مروجین دین اسلام هستند که به دلیل و علت گسترش زشت ترین ظلمها و گناهان ( برای مثال برده داری) فاحشه بودند و فحشا را گسترش دادند.
 
همچنین علاوه بر لغت فاحشه از لغات زشت دیگر نظیر فاسد وهرزه و فاجره و فاسقه و قحبه و قبیحه برای توهین به زنان بیگناه استفاده کرده اند که همه این لغات برازنده محمد رسول الله و وامامان شیعه و پیروان ظلم وستم اسلام است. 

فاحشه = کسی که زشت ترین گناه جهان را انجام میدهد =حلال کننده ظلم و حرام کننده خوبی ها = الله= محمد رسول الله و خاندانش
 
فحشا = اسلام
 
اشاعه فحشا = قرآن =حدیث



 
 
 
 
 

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر