توجه: نویسنده این وبلاگ مرد و ناشناس است و قرار ملاقات کاری و مشورتی نمیگذارد و در رابطه با این وبلاگ و تحت عنوان نویسنده و مطلع این وبلاگ کسی را از داخل یا خارج ایران دعوت نمی کند وهرکس ادعا کرد نویسنده این وبلاگ یا وکیل و دوست و رابط و خبرنگار این وبلاگ است یک دروغگو جهت دام تروریستی و کلاهبرداری است.

لیست موضوعات وبلاگ (کلیک کنید)

۱۴۰۱ آبان ۲۰, جمعه

روش مبارزه با دین حاکم و آوردن دین جدید

 وقتی یک دین بد  بر کشور حاکمیت داشته باشد میتواند باعث ظلم به مردم شود و باعث عقبماندگی شود. برای مثال تا زمانیکه دین اسلام دین مردم باشد، مردم نادان و شرور خواهند ماند و حتی اگر این دین اصلاح شود به علت وجود مذاهب و فرقه های مختلف  و وجود ظلم در اساس این دین همیشه آثار مخربی بر جامعه خواهد داشت.

معاب اسلام:
1- در دین اسلام، قوانین ضد بشری وجود دارد که بزرگترین گناه است و باید ممنوع میشد ولی ممنوع نشده و حتی توصیه شده و حلال اعلام شده است. مثلا برده داری که از اذل تا ابد گناه و زشت ترین کار است در اسلام ممنوع نشد و پیامبر و امامان برده داری و خرید و فروش برده کرده اند.

2- در دین اسلام به گروهی زنان ظلم و توهین شده است و به آن گروه از زنان هم که مورد ستایش اسلام هستند توسط خود اسلام ظلم شده است. (مثلا وجود تبعیض در اختیارات و حقوق شهروندی و قضایی مرد و زن)
 
3- وجود تبعیض در اختیارات و حقوق شهروندی و قضایی مسلمان و نامسلمان.
 
4- وجود خرافات تحت عنوان تعالیم آسمانی.
 
5- ادیان  و فلسفه های مدرن و امروزی از دین بهتر مردم را سعادتمند کرده اند.
 
6- نبودن مقدس بازی در فلسفه های امروزی و مدرن

 در عمل ثابت شده است ادیان امروزی و مدرن بهتر از ادیان باستانی است و جامعه را سعادتمند و بهتر می کند. (دین همان جهان بینی و ایدئولوژی است و اومانیسم و لیبرالیسم و ... را میتوان دین نامید ولی  در حقیقت فلسفه هستند ولی مانند دین جهان را توصیف و یک سری احکام و قوانین که چه باید کرد و چه نباید کرد را به مردم توصیه می کنند
 
در دین اطلاعت کورکورانه که ایمان نام دارد به مردم یاد داده میشود ولی در ادیان فلسفی از مردم می خواهند مطالعه و تحقیق و تفکر ودیدگاه نقادانه به دین فلسفی حاکم داشته باشند.
 
دین برای ممانعت از انتشار نظرات جدید از اوباش و لاتها و پلیس برای فحاشی و مضروب کردن و ناامن کردن کشور برای مردم متفکر و منتقد استفاده می کند ولی دین فلسفی نظیر اومانیسم و لیبرالیسم اینکارها را .)

مزیت فلسفه این است که برای توجیه خود از فرد مقدس و خدا چماق نمی سازد به سر مردم بکوبد و به این نیاز ندارد و برای صدور رای
 یا اول فیلسوف نظر میدهد بعد با علوم تجربی محک می خورد
 یا  آنچه علوم مدرن  و تجربی کشف می کنند بعدا به فلسفه وارد میشود. 
ولی در دین باستانی پیامبران و امامان نظرات خود را به عنوان دستور خدا اعلام میکنند تا هر کس مخالفت یا نقد کرد بگویند خدا عاقل تر و عالم تر و مقدس است پس تو حق اعتراض نداری و با اعتراض گناه کردی ولی فلسفه همواره در بوته نقد و محاسبه و کنترل با علوم تجربی است.

وقتی فرد مقدس یا مقدسات باشد برای اصلاح و رفع ظلم سالیان سال طول میشکد ولی مقدس نباشد سریعتر اصلاح میشود.

مزیت عدم وجود مقدس و مقدسات درفلسفه و قانونگذاری کشور:

1- اصلاحات سریعتر صورت می گیرد. (فرضا نگرانی نیست که اگر مرجع دینی اولی یک چیزی را آزاد کند مرجع دینی دوم ممنوع و اعلام جنگ دهد)
 
2- درگیری های باطل به خاطر دفاع از فرد مقدس صورت نمیگیرد. (مثلا در حکومت اسلامی ، بگویی شلاق شکنجه است و کارایی ندارد طرف می گوید خدا مقدس است و تو چه حقی داری دخالت کنی)
 
3- وجود فرد مقدس تبعیض ساز است. (مثلا در حکومت ولایت فقیه می گویند فرضا رهبر مقدس تر است فلان دانشجو غلط کرده خواستار اصلاح در فلان امر شده و احترام فرد مقدس را نگه نداشته)

قبل از خواندن ادامه این مطلب این لینک را بخوانید تا بفهمید چون اسلام شیطانی بوده از ابتدا دینی باطل بوده است و مردم باید به دنبال پیروی از دین جدید باشند:
 
تبیین شیطان بودن الله و باطل بودن اسلام و قرآن و بنده شیطان بودن محمد رسول الله


برای برپایی دین جدید چه باید کرد؟

موسسین یک دین جدید برای انهدام دین جدید و برپایی دین قبلی باید موارد زیر را انجام دهند:
 
1) چند دلیل مهم برای بطلان دین قبلی اعلام کند.
 
2) معایب کم اهمیت تر دین قبلی را بیان کند.
 
3) مزایای دین جدید را اعلام کند.
 
4) روی موارد یک و دو  وسه تبلیغ مستمر و دایمی کند
 
5) بودجه جمع آوری و خرج تبلیغ و آموزش کند.
 
6) بتواند از پیروانش دفاع کند.

۱ نظر:

  1. کسی که به زن برهنه و پورن و کثبر الشریک جنسی توهین کند و آن زن را حقیر بداند به کل دنیا توهین کرده.
    باید مردان فهیم زنان جادری و مانتویی را ربوده و تجاوز کنند و بعد آزادشان کنند تا ثابت کنند که حجاب نمی تواند مانع تجاوز شود و امنیت آور نیست . همچنین باید به زنان محجبه باورمند به خدایان ضد آزادی و ضد لذت ، تجاوز کنیم تا ثابت شود خداباوری امنیت نمی آورد.

    .......

    پاسخحذف