توجه: نویسنده این وبلاگ مرد و ناشناس است و قرار ملاقات کاری و مشورتی نمیگذارد و در رابطه با این وبلاگ و تحت عنوان نویسنده و مطلع این وبلاگ کسی را از داخل یا خارج ایران دعوت نمی کند وهرکس ادعا کرد نویسنده این وبلاگ یا وکیل و دوست و رابط و خبرنگار این وبلاگ است یک دروغگو جهت دام تروریستی و کلاهبرداری است.

لیست موضوعات وبلاگ (کلیک کنید)

۱۴۰۱ آذر ۲۴, پنجشنبه

اوباش اسلام دوست

 

ایران با بقیه کشورهای خاورمیانه فرق دارد.
مردم ایران بسیار مایل به تغییر دین هستند.
ده درصد مردم ایران اوباش-مسلمان هستند.
و درصد زیادی از مردم مطیع و مقلد اوباش-مسلمان هستند.
اوباش-مسلمان مسلمانانی هستند که از جنبه ظلم اسلام خوششان آمده است. یعنی زن ستیزی و برده داری و تقدیس خشونت و شکنجه و تبعیض. یعنی در دید آنها ظلم بر انساینت برتری دارد و زیباتر است و انسانیت و آازدی زشت و فحشا است.

این مردان مسلمان نماز نمی خوانند. اینها بایسته های اسلام را انجام نمی دهند ولی چون سرکوبگر هستند از سوی آخوندها آزاد گذاشته شده اند هرکاری بکنند. مشروبات الکلی می خورند و روابط جنسی خارج دستورات اسلام می کنند و کلاهبرداری و زور گیری و غارت و شرخری، اعمالی است که انجام می دهند. این آزادی جنایت فقط برای ۱۰ درصد مردم است. آنها که چاپلوس اوباش هستند خیلی کم آزادی انجام حرام و ظلم دارند.
هنگام تغییرات در کشور این اوباش-مسلمان سایر مردم را تحدید و تهدید می کنند. عربده کشی ، مضروب کردن و آدم ربایی و تجاوز و شکنجه و ناقص کردن و قتل، کارهایی است که اوباش-مسلمان انجام می دهند.

مردم ایران تربیت شده اند به ظلم احترام بگذارند و ضعیف کشی کنند و به زنان احترام نگذارند و زنان محله و غریبه و حتی زنان خانواده خود را آ؛زار دهند. برای همین حداقل ۵۰ درصد مردم ظالم یا ظالم دوست هستند. گاه ۹۰ درصد مردم یک شهر ظالم و ظالم دوست هستند.

دین اسلام ظلم را اشاعه می دهد ولی تبلیغ می کند که اسلام اشاعه رحمت می کند یعنی زشتی را ترویج می دهد ولی تبلیغ می کند زیبایی را ترویج می کند!  امام حسین یک ظالم بود چون برده دار و برده فروش بود ، بیگناهان را قتل عام کرده بود و ثروت ایرانیان و اعراب را غارت کرده بود و یک زن ستیز بود وزنان ایرانی را برده کرده و در کشورهای مختلف می فروخت. با این وجود ایرانیان او را سمبول شماره یک مظلومیت می دانند!

اما با تمام این موارد، ایرانیان ۱۰  درصد مبارز قاطع ضد دین دارند و شمار مخالفان اسلام قطعا تا ۵۰ درصد میرسد!

برخی گفته اند تا ۷۰ درصد مردم ایران ضد دین اسلام هستند ولی چون مردم ایران طمعکار و آفیت طلب هستند چندان قاطع در تغییر دین نیستند.
 
البته تا رسیدن زمینه تغییر کامل دین ایرانیان مخالف اسلام می توانند تقیه کنند و نشان ندهند مخالف اسلام هستند ولی در شبکه های اجتماعی و اینترنت به طور ناشناس با اسلام مخالفت کنند.
در ترکیه بدون مخالفت با اسلام قوانین سازگار با حقوق بشر اروپا را قانون اساسی کرده اند در نتیجه حتی اگر صد در صد مردم ترکیه مسلمان شوند قوانین اسلام قابل اجرا نیست و شریعت اسلام نمی تواند اجرا شود. اکثر کشورهای اسلامی باید قانون اساسی بهتر از ترکیه مثل فرانسه و هلند واسکاندیناوی داشته باشند که همه آزادی ها را به زنان و مردان و مخالفان اسلام را خواهد داد و با آزادی بیان و عقیده زمینه تبلیغ و گرویدن به تمام ادیان آسمانی و زمینی فراهم میشود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر