توجه: نویسنده این وبلاگ مرد و ناشناس است و قرار ملاقات کاری و مشورتی نمیگذارد و در رابطه با این وبلاگ و تحت عنوان نویسنده و مطلع این وبلاگ کسی را از داخل یا خارج ایران دعوت نمی کند وهرکس ادعا کرد نویسنده این وبلاگ یا وکیل و دوست و رابط و خبرنگار این وبلاگ است یک دروغگو جهت دام تروریستی و کلاهبرداری است.

لیست موضوعات وبلاگ (کلیک کنید)

۱۴۰۱ دی ۲۴, شنبه

آخرالزمان و فلسفه مدرن

 

 

در سال ۶۰۹ میلادی حضرت دجال به پیامبری برگزیده شد! نام وی محمد گذاشته شد. او با خدیجه که پسرعموی خدیجه یک مسیحی بود؛ ازدواج کرد. سپس به نظر می رسد طی مراحلی فامیلهای خدیجه به هدف اینکه زمینه ظهور آخرالزمان و ظهور منجی نهایی رذ فراهم کتن  محمد را تبدیل به دجال کردند. آنها دین شیطانی و ضد انسانی اسلام را توسط محمد ایجاد و اشاعه دادند. 

حتما تعجب می کنید ولی حقیقت این است که بعد از اینکه مسیح از دین یهود توحش زدایی کرد و در حرکت به پلی تئیسم اروپایی مصلوب شد مثل مرتاضان هند که دارای مهارت هستند که تا هفت روز بمیرند و روز هفتم زنده شوند، مسیح روز سوم زنده شد و بعد از مدتی تبلیغ به آسمان رفت.

در دین مسیح دو نکته خیلی مهم است از اصول بنیادین مسیحیت است:

نکته اول:
اصل تثلیث است. در مسیحیت خدا به صورت پدر - پسر - روح القدس تجلی دارد 

نکته دوم:
رابطه پدر و فرزندی بین انسان و خداست. در دین مسیح، انسان فرزند خداست و خدا مثل فرزند خود انسان را دوست دارد و محبت میدهد. این رابطه پدر فرزندی باعث شد مجازات های وحشیانه از مسیحیت برداشته شود. به نظرم مسیح نمی خواست تورات یا عهد عتیق اجرا شود و  زود مصلوب شد و پیروانش برای احیا و برپایی و ادامه راه از ترسشان یهودیت را اضافه کردند.

حصرت محمد ادعا کرده است که دینش ادامه دهنده مسیحیت است ولی این ادعا بلطل است لذا محمد همان دجال است. 
اول اینکه اسلام تثلیث را رد کرده و باطل اعلام کرده. مثل دجال.
دوم اینکه اسلام رابطه بین خدا و انسان را از پدر فرزندی به ارباب - برده تقلیل داد. یعنی حاکمیت شیطان. یعنی محمد مجازات ها و احکام شیطانی نظیر برده داری و شکنجه و تبعیض و اعدام و زن-ستیزی و هنر-ستیزی را به عنوان ادامه راه مسیح اعلام کرد!

پس مشخص میشود با مبعث پیامبر دجال ظهور کرد و جنگ دجال با مسیحیت و انسانیت و سایر ادیان آغاز شد.
دین اسلام یک ویروس است که با تحجرش قصد ماندگاری ظلم و ستم تحت عنوان قوانین الله دارد.
این آغاز سلطنت مجدد شیطان تحت نام دیگری به نام الله بود.

آیا یک شهاب آسمانی ، عربستان یا ایران یا عراق یا افغانستان را که مظهر سلطنت الله و مرکز اشاعه فحشای ظلم و ستم الله است را هدف قرار خواهد داد؟!

 به عنوان یک خردورز پیرو فلسفه و علوم مدرن می گویم که، ما نباید چندان به دنبال این علایم باشیم ما دیده ایم مدرنیسم دنیا را ارتقا داده و ظلم و ستم را به نحو آشکاری کاهش داده. اکنون رساله جان استوارت میل و اعلامیه جهانی حقوق بشر یک زیربنا برای شریعت ادیان زمینی جهت قانونگذاری در جهان است!

چون مردم به فکر تقلید و اجرا کردن پیش بینی ها هستند اکنون مسلمانان و مسیحیان دست به کار هستند آخر الزمان را اجرا کنند و مسیح و مهدی و دجال را ظهور دهند.

توجه کنید آخرالزمان یک پیش بینی مسیحی است که بعدها مسلمین آن را تقلید کردند. چون محمد دجال اول بود و آخرالزمان را آغاز کرد پس مهدی نمیتواند منجی باشد و قطعا مهدی هر نوعش همیشه دجال خواهد بود.

امادر جنگ با دو دجال، یکی اسلام و دیگری تحجر خودش، مسیحیت به پورتستانیسم و سپس به اومانیسم تبدیل شد و اینک دهه ها است که به لیبرالیسم رسیده است.

همانطور که گفتم به نظر می رسد مسیح قصد نداشت عهد عتیق را اجرا کند ولی جبر زمانه و مصلوب شدندش نشان می دهد او تمایل داشت چند خدایی یونان باستان را با آموزه های یهودیت مخلوط کند و دین مسیحیت که التقاط تک خدایی یهود و چند خدایی یونان بود را بنا نهد.
چند خدایی یونان باستان یک جامعه دموکراتیک پویا بود که قطعا می تواند نمادی از کارا بودن بینش چند خدایی باشد.



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر