توجه: نویسنده این وبلاگ مرد و ناشناس است و قرار ملاقات کاری و مشورتی نمیگذارد و در رابطه با این وبلاگ و تحت عنوان نویسنده و مطلع این وبلاگ کسی را از داخل یا خارج ایران دعوت نمی کند وهرکس ادعا کرد نویسنده این وبلاگ یا وکیل و دوست و رابط و خبرنگار این وبلاگ است یک دروغگو جهت دام تروریستی و کلاهبرداری است.

لیست موضوعات وبلاگ (کلیک کنید)

۱۴۰۲ آبان ۲۴, چهارشنبه

تنها برخی مطالب این وبلاگ التقاط بود

 تنها برخی مطالب این وبلاگ درباره التقاط بود.

گفتم که التقاط به معنی ترکیب کمونیسم و اسلام نیست بلکه ترکیب بهترین جهان بینی و احکام درو نیک دین یا بین چند دین و فلسفه و اندیشه را  ازدید هر کس را التقاط از دید آن شخص می گویند که چیز های متناقضی درمی آید  بین اندیشه های مختلف را التقاط می گویند.

سیاستمداران و دینداران از التقاط می ترسند و بدشان میاد چون باعث عدم اطاعت همه جانبه میشود.

 

یک التقاط خوب که برخی دیکتاتورها پذیرفته اند:

 مثلا شما طرفدار دیکتاتوری باشید ولی ( قانون ضد خشونت باشد که شکنجه و اعدام ممنوع شود وفقط برای قصاص اثبات شده مجاز باشد. قانون ضد برده بگذارید و برطبق آن زن کاملا آزاد میشود و حق برهنگی و زیبانمایی رابطه جنسی وحق انتخاب تعدد شریک جنسی دارد و زنان سر مسایل جنسیو خیانت جنسی هرگز زندان و فحش و کتک و شکنجه و مقتول نخواهند شدو مردان با تجاوز در سکس به زندان خواهند رفت ولی تجاوز زن به مرد بی معنی است.  اطلاعات خوب درباره مسائل جنسی: پرستو و زن-زندگی-آزادی )

دراین وبلاگ کدام التقاط نبود؟

اکثر مطالب این وبلاگ که بر ضد برده داری و بر ضد حاکمیت مرد بر زن بود و در طرفداری از بی حجابی و مبارزه با تجاوز و طرفداری از لذت و زیبا نمایی بود نظر خودم و بررسی های خودم بود که ربطی به التقاط ندارد و قبلا هم توضیح داده بودم.


۲ نظر:

  1. ماطالب به مطلب اصلاح شود . اشتباه تایپی

    پاسخحذف
  2. کسی که به زن برهنه و پورن و کثبر الشریک جنسی توهین کند و آن زن را حقیر بداند به کل دنیا توهین کرده.
    باید مردان فهیم زنان جادری و مانتویی را ربوده و تجاوز کنند و بعد آزادشان کنند تا ثابت کنند که حجاب نمی تواند مانع تجاوز شود و امنیت آور نیست . همچنین باید به زنان محجبه باورمند به خدایان ضد آزادی و ضد لذت ، تجاوز کنیم تا ثابت شود خداباوری امنیت نمی آورد.

    .......

    پاسخحذف