توجه: نویسنده این وبلاگ مرد و ناشناس است و قرار ملاقات کاری و مشورتی نمیگذارد و در رابطه با این وبلاگ و تحت عنوان نویسنده و مطلع این وبلاگ کسی را از داخل یا خارج ایران دعوت نمی کند وهرکس ادعا کرد نویسنده این وبلاگ یا وکیل و دوست و رابط و خبرنگار این وبلاگ است یک دروغگو جهت دام تروریستی و کلاهبرداری است.

لیست موضوعات وبلاگ (کلیک کنید)

۱۴۰۲ مرداد ۶, جمعه

چرا اسلام ادامه مسیحیت نیست و یک دین شیطانی است؟

اگر دین ابراهیمی اسلام حق باشد نباید با دینی که خوددش ادعا کرده ادامه دهنده و مکمل آن دین است ، تضاد و تناقض داشته باشد:

۱- یکی از اصول مسیحیت : اصل پدر پسر روح القدس است. اسلام این را انکار کرده پس محمد و الله همان دجال آخرالزمان بوده اند و با ظهور اسلام قیام آخرالزمان مسیحیان برای به درک فرستادن مسلمانان آغاز شده بود.

۲- یکی دیگر از اصول مسیحیت این است که انسان فرزند خدا اعلام و تمام مجازاتهای خشن از قبیل وجود مجازات برای سکس حذف و طولانی بودن زندانها بسیار کاهش و شکنجه و اعدام ممنوع شد. در اسلام انسان عبد یعنی یکی از سه نوع برده (غلام کنیز-عبد عبده-رعیت رعیته) اعلام شده و مجازاتهای خشن دارد.

سایر موازد مهم:

۳- خدای مسلمانان ماکر است که صد در صد شیطانی بودنش محرز است. چون خدایی که ماکر باشد ضد بشر و فاقد صلاحیت راهنمایی است.

۴- شراب قرمز پاک و مقدس در مسیحیت و برای تبرک می خورند ولی در اسلام نجس اعلام شده.

۵- موزیک و آواز نماد بهشت است و یادگیری آن در مسیحیت توصیه شده و زنان در کلیسا آواز می خوانند.

۶- تبعیت و تقلید از اخلاق حضرت ممد و علی و حسین به لات پروری و خشونت پروری و زبان نفهمی می انجامد ولی تقلید از مسیح که خدای مجسم است و پیامبرانش کاهش خشونت را دارد.

۷- امام حسین و امام علی به واسطه جنگ علیه مسیحیان و برده کردن مسیحیان صد در صد ظالم و شیطانی بوده اند ونمی توانستند خود را مرد خدا بدانند.

من چون اومانیسم کامل تر و بهتر از مسیحیت است و ضد لات پروری و ضد خشونت و آزادی صد در صدی دارد مسیحیت را منسوخ میدانم.

ولی از یک قاعده فلسفه و منطق استفاده می کنم که جهان بینی و احکام اگر ادعا کند که کامل کننده جهان بینی و احکام دین قبلی است نمی تواند چنین تفاوتی داشته باشد.


نکته دیگر این است که اسلام دو نکته مهم گفته که خودش نامسلمانان و کفار را به نافرمانی مدنی موثر دعوت کرده :

۱- اگر مسلمان توسط کافر کشته شود شهید و زود میرود بهشت. ولی کافر کشته شود زود به جهنم میرود.

۲- مسلمانان با اعمال خود و با اجرای اسلام زندگی را برای سایرین تلخ و خطرناک و ناایمن و بد می کند. مثلا هر آن شلاق و سنگسار و زندان برای رقص و تولد و سکس و ...


مورد یک : اگر من رابطه سکسی داشته باشم توی مسلمان سنگسار می کنی یا مثلا حتی یک هفته زندان بی اندازی برایم بد است.

تو دنیای من را داری خراب می کنی و الله که خدای ظالم مسلمانان است می خواهد من را به جهنم اندازد.

ولی من تو را بکشم میروی بهشت.

پس من حتی نوزاد تو را بکشم همتون را به بهشت فرستاده ام. یعنی خدمت کرده ام به شما. 

۱ نظر:

  1. کثیف ترین عن های دنیا تو کص حضرت زهرا و تو کص و زهدان مادر تمام مسلمانان دو آتشه دنیا و تو کص ننه اونیکه هی می گوید تسلیت می گویم و عن تو کص ننه هرکس به فکرش رسید هوش مصنوعی بسازد . عن تو کص ننه هر کس که به فکرش رسید الگوی احمق ها و کینه توزان و مسلمانان و مافیایی ها را اولین الگوی هوش مصنوعی مختار و خودآگاه کنند.
    عن تو کص ننه نیکونژاد و عن تو کص ننه شایسته فر.

    پاسخحذف