توجه: نویسنده این وبلاگ مرد و ناشناس است و قرار ملاقات کاری و مشورتی نمیگذارد و در رابطه با این وبلاگ و تحت عنوان نویسنده و مطلع این وبلاگ کسی را از داخل یا خارج ایران دعوت نمی کند وهرکس ادعا کرد نویسنده این وبلاگ یا وکیل و دوست و رابط و خبرنگار این وبلاگ است یک دروغگو جهت دام تروریستی و کلاهبرداری است.

لیست موضوعات وبلاگ (کلیک کنید)

۱۴۰۱ آبان ۱۵, یکشنبه

قوانین و مجازاتهای اسلامی اکثرا اشاعه فحشا یا فحشا است

مقدمه تکراری 

اگر این مقدمه را خوانده اید به پایین اسکرول کنید و اصل مطلب را پس از عنوان بخوانید.
اشاعه در لغت به معنای فاش کردن، رواج دادن، گسترش دادن و تقویت نمودن است. و منظور از فحشاء، افعال یا گفتاری است که زشتی آنها بزرگ و آشکار است. و در اصطلاح، به هرگونه گفتار و کرداری که موجب ترویج و یا کمک به انتشار گناهان کبیره در بین مومنین شود هر چند که در برخی موارد قصد انتشار در کار نبوده اما نتیجه‌ای که می‌دهد همان باشد. این تعریف اشاعه فحشا بود.

در ایران و کشورهای اسلامی به برخی زنها فاحشه می گویند. در این مقاله تبیین می کنیم الله خدای مسلمانان و حضرت محمد رسول الله و دخترش فاطمه و امامان شیعه فاحشه بودند و اسلام همان فحشا است.

 فاحشه در عربی یعنی کسی که زشت ترین گناه دنیا را انجام میدهد و بعد از پیروزی دین اسلام مسلمانان این لغت را فقط به سکس زنان اختصاص دادند! یعنی اگر زنی خارج از چهارچوب قوانین اسلام رابطه عشقی یا جنسی داشته باشد به او لقب فاحشه میدهند. ببینید به دزد و قاتل و کلاهبردار و ... که باید فاحشه بگویند نمی گویند و فقط به زنان سکسی می گویند. در حالیکه دین اسلام یک جنبش سرکوب زنان و جنبش برده داری بوده و طبیعتا با محدود کردن اختیارات سکسی زنان قصد سرکوب آنا را داشته است. چون الله و خدایان ادیان ابراهیمی ظالم و زشت کار هستند آنها فاحشه اند و حق قانونگزاری ندارند. باید بدانید که سکس و دادن اختیار به زنان جهت انتخاب نوع سکس و داشتن تعدد شریک جنسی برای زنان و دختران گناه نیست و زن سکسی در جهان امروز مورد احترام است و دادن لقب فاحشه به ایشان از ابتدا ظلم بزرگی بوده است. و این لقب باید به بزرگان دین اسلام داده شود.
 
همچنین علاوه بر لغت فاحشه از لغات زشت دیگر نظیر فاسد وهرزه و فاجره و فاسقه و قحبه و قبیحه برای توهین به زنان بیگناه استفاده کرده اند که همه این لغات برازنده محمد رسول الله و وامامان شیعه و پیروان ظلم وستم اسلام است.  

وجدان انسان و عقل انسان رسول باطنی است. یعنی در انسان عقل و وجدان و فطرت بهترین پیامبر است و درحقیقت اگر خدایی وجود داشته باشد هرگز پیامبری بوسیله وحی نخواهد فرستاد که وحی مختص او باشد و کلیه پیامبران که ادعا کرده اند که فقط به عده خاصی وحی میشود دروغگویی بیش نبودند. خدا به هرکه بخواهد وحی میکند و در حقیقت به همه وحی کرده و می کند.

برخی چیزها بر اساس وجدان سنجیده میشود و اثبات کردنی نیست یا لزومی به اثبات ندارد. برای مثال نفرت از شکنجه کودک بصورت فطری در انسان است و نیاز به اثبات ندارد.

همین طور است برده داری، برده داری بقدری شنیع و زشت است که انسان بدون تعلیم دیدن بطور فطری و وجدانی برده داری را بد می داند. فقط انسانهایی که بصورت ژنتیک ظالم هستند یا تحت آموزش ظالم بودن قرار گرفته اند برده داری را خوب میدانند. این  افراد دو دسته اند عده ای پس از تبیین زشتی برده داری وجدانشان بیدار میشود و از آن دست می کشند عده ای دیگر وجدانشان بیدار نمیشود و دائمی عقیده خواهند داشت برده داری خوب است.

پس برده داری یکی از برزگترین گناهان کبیره است و اگر خدای دینی آن را کاملا ممنوع نکرده باشد آن دین شیطانی است و همین یک مورد برای اعلام غیر قانونی بودن آن دین  و اعلام شیطانی بودن آن دین کافی است.



قوانین و مجازاتهای اسلامی اکثرا اشاعه فحشا یا فحشا است

قانون باید حداکثر آزادی را به انسان بدهد و همواره توسط دانشمندان علوم انسانی و تجربی بدون تمسک به قوانین ادیان باستانی وضع شود و سریع رفع عیب شود.

مجازات باید حداقل خشونت را داشته باشد و مصداق شکنجه نباشد و مجازات برای ابراز خشم نیست.

اولا ما در مقاله ای دیگر تبیین کردیم که الله شیطان است و محمد بنده شیطان است. شیطان یک لغت است که از ادیان ابراهیمی به دنیای امروز آمده و به معنی هر چیزی که دشمن انسان و انسانیت باشد است. از شیطانی بودن الله و اسلام می فهمیم الله حق قانون گذاری ندارد. بطور خلاصه الله با حلال دانستن برده داری و حلال دانستن و توصیه به  جهاد و غارت و باج و ممنوع کردن تبلیغ ادیان دیگر و قوانین تبعیض و مجازات های ظالمانه نشان میدهد که این خدا یک شیطان است و دشمن انسان و انسانیت است. 

این خدا آنچه برای انسان حلال است مثل آزادی سکس و هنر و آواز و رقص و موزیک و نقاشی و مجسمه سازی را حرام کرده است و آنچه برای انسان حرام است نظیر برده داری و جهاد و شکنجه را حلال اعلام کرده است.

وجود چنین قوانین و مجازات های در دین اسلام مبین این است که اسلام شیطانی است و دین اسلام یا اشاعه فحشا است یا خود فحشا پس آمر و مجری قوانین اسلام فاحشه هستند.

با توجه به اینکه انسان تکامل یافته حیوانات است  و توجه به اینکه مسلمانان تکامل را قبول ندارند، اول از مسلمانان سوالی باید بپرسیم. شما مسلمین تکامل جسمی را قبول ندارید ولی می گویید انسانهای قدیمی تر از اسلام کمتر تکامل یافته بودند و هرچه انسان تکامل یافت دین کامل تری آمد پس دین اسلام آخرین دین است. پرا این تناقض؟ بر این قاعده چطور دیگر بعد از 1400 سال انسان ها تکامل نیافته اند و دیگر به جای اسلام نباید دین دیگری بیاید؟

البته علم کاملا تطور و تکامل را ثابت کرده و در آن شکی نیست و همین عدم قبول تکامل و تطور موجدات در دانش زیستی مسلمین شیطانی بودن دین اسلام را ثابت می کند.

به هر حال در زندگی حیوانات دقت کنید یک زندگی دارند که به ندرت به خاطر غرایز و رفتارهای خود دگرکشی میکنند و دگر کشی تنها در بعضی حیوانات هنگام مبارزه تن به تن برای برای جفت گیری و یا برای حفظ قلمرو رخ میدهد و اگر حیوان تسلیم شود یا فرار کند، حیوان قوی تر او را نمی کشد.

بسیاری از پرندگان با رقص و اواز جفت انتخاب می کنند و ضرب و شتم ندارند.

 باید پرسید فرضا انسانی قوانین را رعایت نکند فرضا از حیوان که دیگر کمتر نیست؟ پس قتل و شلاق به جز مواردی مانند قصاص یا تجاوز به زنان عاقلانه و عادلانه و انسانی نبوده است.

تفکر کنید که که آواز خواندن زن که فطری است چرا مجازات های زندان دارد؟ چرا هنر حرام اعلام شده؟ هنرمندانی که در دوران حاکمیت اسلام کتک زده شدند و علیل شدند آیا واقعا گناهکار بودند؟


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر