توجه: نویسنده این وبلاگ مرد و ناشناس است و قرار ملاقات کاری و مشورتی نمیگذارد و در رابطه با این وبلاگ و تحت عنوان نویسنده و مطلع این وبلاگ کسی را از داخل یا خارج ایران دعوت نمی کند وهرکس ادعا کرد نویسنده این وبلاگ یا وکیل و دوست و رابط و خبرنگار این وبلاگ است یک دروغگو جهت دام تروریستی و کلاهبرداری است.

لیست موضوعات وبلاگ (کلیک کنید)

۱۴۰۱ آبان ۱۶, دوشنبه

تبیین شیطان بودن الله و باطل بودن اسلام و قرآن و بنده شیطان بودن محمد رسول الله

 ادیان دنیا یا وحیانی است یا فلسفی. نمونه دین وحیانی ، دین اسلام است و نمونه دین فلسفی اومانیسم است.

با توجه به آنچه در تاریخ ادیان دیده ایم می توان گفت پیامبران کسانی هستند که شنیده ها و نظرات خود را به  خدا نسبت میدهند تا آن را غیر قابل نقد کنند و لازم الاجرا کنند. بسیاری از پیامبران را نمیتوان فیلسوف دانست پس استفاده از کلمات نظرات و شنیده ها بهتر است.  در این بین پیامبر اسلام و الله اش از همه شیطانی ترند. شیطانی بودن به معنی ضد انسان وضد انسانیت بودن است.

پیامبر اسلام گفته است:

1- الله دانای مطلق است

2-  الله رحمان و رحیم است.

3-  الله خیرخواه انسان است.

4-  اسلام همه جانبه پیشرفت مادی معنوی درپی خواهد داشت


وحی در اسلام

پیامبر اسلام ادعا می کرد صداهایی میشنود و فرشته وحی که جبرئیل بود را میدید. از لحاظ علمی شاید آن صدا ها تله پاتی یک انسان دیگر بوده است؟ یا فکر خودش را به صورت صدای بیرونی میشنیده؟ یا شاید واقعا صدای شیطان بوده؟

در روایات است گاهی جبرئیل به شکل یکی از جوانان به نام دهیه کلبیه نزد پیامبر می آمد و آنجا قرآن را می خواند واصحاب حفظ می کردند یا یاداشت می کردند. در پایان جنگ خندق جبرئیل به صورت دهیه کلبیه نزد امام و یارانش آمد. یارانش گفتند دهیه کلبیه آمده است . پیامبر گفت این جبرئیل است و دهیه وحی از خدا آورد. نکته این است که این جبرئیل دندانهایش خاکی بود! پس از جنگ که هوا غبار آلود میشود ودندانهای همه را خاکی می کند! فرشته ها که مادی نیستند خاکی شوند بلکه یک حالت نور در هوا دارند این نشان می دهد دهیه کلبیه بوده و نه جبرئیل!

برای تبین ظالم بودن خدا که آن را شیطان می کند متن زیر را بخوانید.

وجدان انسان و عقل انسان رسول باطنی هستند. یعنی در انسان عقل و وجدان و فطرت بهترین پیامبر است و درحقیقت اگر خدایی وجود داشته باشد هرگز پیامبری بوسیله وحی نخواهد فرستاد که وحی مختص او باشد و کلیه پیامبران که ادعا کرده اند که فقط به عده خاصی وحی میشود دروغگویی بیش نبودند. خدا به هرکه بخواهد وحی میکند و در حقیقت به همه وحی کرده و می کند.

فطرت را می توان وجدان وشعور و غرایز مختص انسان (یا موجودات فوق هوشمند دیگر) دانست.

برخی چیزها بر اساس وجدان سنجیده میشود و اثبات کردنی نیست یا لزومی به اثبات ندارد. برای مثال نفرت از شکنجه کودک بصورت فطری در انسان است و نیاز به اثبات ندارد.

همین طور است برده داری، برده داری بقدری شنیع و زشت است که انسان بدون تعلیم دیدن بطور فطری و وجدانی برده داری را بد می داند. فقط انسانهایی که بصورت ژنتیک ظالم هستند یا تحت آموزش ظالم بودن قرار گرفته اند برده داری را خوب میدانند. این دسته از افراد دو دسته اند عده ای پس از تبیین زشتی برده داری وجدانشان بیدار میشود و از آن دست می کشند عده ای دیگر وجدانشان بیدار نمیشود و دائمی عقیده خواهند داشت برده داری خوب است.

پس برده داری یکی از برزگترین گناهان کبیره است و اگر خدای دینی آن را کاملا ممنوع نکرده باشد آن دین شیطانی است و همین یک مورد برای ابطال قانونی بودن آن دین کافی است.

حلال بودن برده داری در اسلام

پیامبر اسلام برده داری را حلال دانسته و آن را منع نکرده بلکه خود دارای برده بوده و خرید و فروش برده کرده است. به این علت وی بنده شیطان است و ثابت میشود الله شیطان است و دین اسلام حقانیت ندارد. فقط به همین دلیل و علت ثابت میشود که این دین ضد انسانی است.

اما دلایل دیگری داریم که دین اسلام باطل و شیطانی و ضد انسانی است.


حلال را حرام و حرام را حلال کردن در اسلام

یک دلیل دیگر که بر ضد انسانی بودن اسلام دلات دارد و نشان میدهد الله خدا نیست بلکه شیطان است ، حرام اعلام کردن حلال و حلال اعلام کردن حرام است. حلال یعنی آنچه برای انسان مجاز است و حرام یعنی آنچه برای انسان ممنوع است.

در دین اسلام اعمال شنیع و فحشایی مثل  برده داری ، جهاد علیه دگراندیشان ، شکنجه ، اعدام برای غیر قصاص ، تجاوز حلال است.

و در دین اسلام اعمال فطری و غیر ظلمی مثل موزیک ، آواز، رقص، روابط دختر و پسر، بی حجابی، آزادی سکس و حق اختیار بر بدن، نقاشی و مجسمه سازی و کلا هرچه باعث شادی و خوشحالی و لذت شود ممنوع و حرام و فحشا و اشاعه فحشا نامیده شده است. این موارد هیچ کدام گناه یا کار بد حساب نمیشود و همگی سازگار با فطرت انسان است.

همچنین علاوه بر لغت فاحشه از لغات زشت دیگر نظیر فاسد وهرزه و فاجره و فاسقه و قحبه و قبیحه برای توهین به زنان بیگناه استفاده کرده اند که همه این لغات برازنده محمد رسول الله و وامامان شیعه و پیروان ظلم وستم اسلام است.  

روی هرکدام از موارد زیر کلیک کنید می توانید توضیحاتی درباره آن مطلب می خوانید.

برده داری

قوانین و مجازات های اسلامی

ممانعت از تبلیغ ادیان دیگر

جهاد

قتل عمد و اعدام


رد قاطع اسلام توسط مسحیت

اسلام میگوید مسیح به ظهور محمد و اسلام بشارت داده. اما این دروغ محض است.

اولا شما هر کدام از منابع مسیحیت که بعد از ظهور مسیح نوشته شده را مطالعه کنید، می بینید که آخرین دین همین مسحیت اعلام شده و در چهارچوب مسیحیت، بشارت داده شده است که پیامبران بسیاری خواهند آمد.برای مثال آخرین پیامبر معروف مسحیان، اسمیت است که چند دهه پیش ظهور کرد و شاخه مورمون مسیحیت را پایه گذاشت.

ثانیا هر پیامبری بعد از مسیح بیاید و خود را ادامه دهنده راه مسیح بنامد ولی مصلوب شدن مسیح و تثلیث را منکر شود جزو دجالان آخرالزمان است. مسیحیان عرب به آنتی-کریست دجال می گویند. در قرآن و حدیث مصلوب شدن مسیح  و تثلیث را قبول ندارند.

پس محمد نمیتواند ادعا کند که ادامه دهنده راه عیسی هست ولی عیسویان قطعا میتوانند ادعا کنند وی دجال آخر الزمان است.

به این ترتیب با ظهور محمد وارد آخرالزمان شده ایم و این آخر الزمان به پیروزی عقل و وجدان ومعنویت انجامیده است.

و حالا بشر آنقدر به بلوغ فکری رسیده که دست از خرافاتی به نام قوانین آسمانی بردارد.

همچنین ببینید اسلام چه پسرفتی دارد درحالیکه دین مسیح انسانها حتی گناهکاران را فرزند خدا نامیده است دین اسلام انسان را برده و بنده خدا نامیده است!

در مسیحیت انسان فرزند خداست ولی در اسلام انسان بنده خداست. یعنی مسیح که خدای مسیحیت است انسان را فرزند خود می داند و رابطه پدر فرزندی بین انسان و خداست. ولی در اسلام انسان برده خداست و رابطه ارباب رعیتی بین انسان و خداست. همین رابطه ارباب رعیتی دست حکام اسلام را برای سرکوب مردم بازتر میکند.

در مسیحیت شراب قرمز نماد خون مسیح و مقدس است درحالیکه در اسلام شراب از هرنوع نجس  وشیطانی معرفی شده است.

در اسلام موزیک و رقص و آواز حرام است و در احکام آمده اگر در هنگام عبادت و قرآن موزیک یا آواز پخش شود یا اگر نماز و عبادت و قرآن را بصورت موزیک و آواز بخوانید گناه است و باطل است ولی در مسیحیت موزیک و آواز و رقص عبادت خداست و حتی توصیه شده نماز و عبادت را با موزیک و سرود بخوانند.


رحمان و رحیم

با توجه به حلال بودن برده داری و جهاد و شکنجه و مجازات های وحشیانه خدای این دین هرصفتی داشته باشد فاقد صفت رحمان و رحیم است پس دروغگو ظالم و شیطان است.


الله خیرخواه انسان است

الله هرگز خیرخواه انسان نیست چون بر خلاف فطرت انسان حکم داده است. یا الله انسان را نمیشناسد یا اینکه دشمن انسان است. الله هرچه بر مبنای فطرت انسان است را ممنوع کرده. آرادی روابط عشقی و سکسی را منوع کرده و هنر را ممنوع کرده، آواز زنان ، رقص مرد یا زن، نواختن موزیک شاد و مهبج،نقاشی و مجسمه سازی ممنوع اعلام شده.

می گویند نقاشی و مجسمه سازی برای مبارزه با بت پرستی حرام شده ولی توجه کنید که ادیان بت پرست مثل بودایی و شینتو بسیار بهتر و خیرخواه تر برای انسان هستند. اصلا این خدای شیطانی اسلام چه حقی داشته با بت پرستی مخالفت کند؟ انسان بت پرست باشد ولی شکنجه گر و ظالم مثل مسلمانان نباشد.


اسلام پیشرفت نیاورده است

اگر اسلام مثل ادیان امروزی نظیر لیبرالیسم و اومانیسم (هیومنیسم) سازنده بود و از آنان برتر بود باید ظرف حداکثر 500 سال مسلمانان کامپیوترو موبایل و هواپیما و سفینه فضایی می ساختند ولی مسلمین هنوز در علم و تکنولوژی خیلی غقب هستند. امارات عربی مریخ نورد میسازد ولی فقط نمایش است و قطعاتش را در خارج و مهندسان خارجی میسازند یا ایران هواپیمای f5 می سازد که بسیاریاز  قطعاتش به سفارش ایران در چین ساخته میشود و مهندسی معکوس تکنولوژی 60 سال قبل است و آلات دقیق و موتورش و بسیاری از قطعاتش ساخت خارج است و خلبانان می ترسند مانورهای شدید با آن بدهند و فقط پرواز مسافرتی بی مانور مکند.

اسلام مخالف علوم انسانی است چون هرچه محققان روانشناسی و جامعه شناسی و زیست شناسی و انسان شناسی و فلسفه و منطق تحقیق می کنند بیشتر از پیش عقب ماندگی قوانین اسلام مشخص میشود و علمای اسلام ناچارند حکم به ممنوعیت علوم انسانی مدرن بدهند.

اگر روزی مسلمین پیشرفت کنند همان قاعده ساخت کامپیوتر  و فضاپیما ظرف 500 سال از ظهور اسلام را در نظر بگیرید. یعنی اگر 100 سال دیگر عربستان سعودی به جای آمریکا قدرت اول جهان شود و در اقتصاد و نظامی گری و علم و تکنولوژی سرامد شود این ثابت نمی کند اسلام خوب است چون اگر اسلام خوب بود همان 500 سال اول ظهورش در علم و تکنولوژی سرامد میشد و اگر در آینده عربستان سرامد علم و تکنولوژی جهان شود قطعا به علت عمل نکردن به قوانین اسلام خواهد بود!




۱ نظر:

  1. کسی که به زن برهنه و پورن و کثبر الشریک جنسی توهین کند و آن زن را حقیر بداند به کل دنیا توهین کرده.
    باید مردان فهیم زنان جادری و مانتویی را ربوده و تجاوز کنند و بعد آزادشان کنند تا ثابت کنند که حجاب نمی تواند مانع تجاوز شود و امنیت آور نیست . همچنین باید به زنان محجبه باورمند به خدایان ضد آزادی و ضد لذت ، تجاوز کنیم تا ثابت شود خداباوری امنیت نمی آورد.

    .......

    پاسخحذف