توجه: نویسنده این وبلاگ مرد و ناشناس است و قرار ملاقات کاری و مشورتی نمیگذارد و در رابطه با این وبلاگ و تحت عنوان نویسنده و مطلع این وبلاگ کسی را از داخل یا خارج ایران دعوت نمی کند وهرکس ادعا کرد نویسنده این وبلاگ یا وکیل و دوست و رابط و خبرنگار این وبلاگ است یک دروغگو جهت دام تروریستی و کلاهبرداری است.

لیست موضوعات وبلاگ (کلیک کنید)

۱۴۰۱ آبان ۱۹, پنجشنبه

آیا فرزند بدنیا آمده از تجاوز شرور است؟

 در جوامع مسلمان تبلیغ می کنند که فرزند حاصل تجاوز فرد خوبی نیست و از همان ابتدا تحقیرش می کنند و برخی مشاغل برای وی ممنوع است. به این دلیل حتی روحانیون وقتی با مخالف و دگراندیش روبرو میشوند تبلغ می کنند که او فرزند تجاوز است.

چون شخصیت و اخلاق هر شخص تابع ژنتیک و تربیت است بر این اساس فردی که فرزند تجاوز است اگر تجاوزش به علت ژن معیوب باشد این ژن به احتمال زیاد به فرزندش منتقل نمیشود ولی به نواده ها ممکن است برسد. اگر منتقل شود می تواند بالقوه و نه بالفعل خوی تجاوز خواهد داشت ولی در زمینه های دیگر می تواند آدم خوبی باشد. گفته شده افرادی که دارای ژن تجاوز هستند اگر تحت تعلیم و آموزش و اخلاقیات باشند آن ژن اثر نخواهد کرد.

مورد دیگر این است که بسیاری از دینها و اندیشه ها تعالیمی دارند که به انواع تجاوز به زن منجر میشود.

اما شرایطی که کودک تجاوز در ان رشد می کند و بزرگ میشود میتواند او را از آنچه باشد پایین تر بکشد و آدم بدی جلوه کند. برای مثال ممکن است توسط مادرش پذیرفته نشود و محبت چندانی نبیند و توسط افراد مختلف تحقیر شود که این او را فرد بدی خواهد کرد چون همش مورد ظلم قرار گرفته است و ظلم فراوان ممکن است رفتار و اخلاق و روحیه انسان را تنزل دهد . و این را باید در نظر داشته باشید که نمیتوانید در این مورد که همش تحقیر واذیت  شده ادعا کنید ذاتا و ژنتیکی آدم بدی است چون این انسانی است که مظلوم واقع شده است.


نکته جالب این است که حضرت محمد و امامان شیعه خوی تجاوز داشته اند.
 یکی اینکه در جنگها شوهر یا پدر زن را می کشتند و در همان موقع یا در شب پیروزی با آن زن عزادار تماس جنسی میکردند که تجاوز به حساب می آید.
همچنین آنها علاقه شدید به تماس جنسی با باکره داشتند ! چرا چنین انسانهای به سکس با باکره علاقه زیادی داشتند؟ و سکس بعد از باکرگی که بدن زن آماده تر است و برای زن لذت بخش تر است را چندان جالب نمیدانستند!؟
در روایات آمده حوری بهشتی قبل از جماع باکره میشود تا مرد بهشت رفته لذت اذاله بکارت داشته باشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر