توجه: نویسنده این وبلاگ مرد و ناشناس است و قرار ملاقات کاری و مشورتی نمیگذارد و در رابطه با این وبلاگ و تحت عنوان نویسنده و مطلع این وبلاگ کسی را از داخل یا خارج ایران دعوت نمی کند وهرکس ادعا کرد نویسنده این وبلاگ یا وکیل و دوست و رابط و خبرنگار این وبلاگ است یک دروغگو جهت دام تروریستی و کلاهبرداری است.

لیست موضوعات وبلاگ (کلیک کنید)

۱۴۰۲ خرداد ۲۹, دوشنبه

آشغال پسند نیستیم که چادری بخواهیم.

لاتهای روبروی برج افق اکباتان در بلوار فردوس ۱۴۸۱۹ در تهران و محله های مختلف تهران راه افتادند و به زنهای مختلف از بیحجاب تا ستاره سکسی سینما و پورن استار فحاشی می کنند.
این فرهنگ اوباشی گری را مسلمین از خود حضرت محمد و علی شرخر، امام اول شیعیان به ارث برده اند. توحش توحش می آورد و دینی که لات و اوباش راهزن و قلتپان و زورگو زبان نفهم آن را بنیان نهد جز این نمیشود.
اسلام دینی است که ارزشهایش با حق و حقیقت متضاد و وارون است و برای همین دوست داران اسلام یا از ترس یا از نفهمی و بیسوادی مسلمان هستند یا اکثرا زورگو و ژن معیوب ظلم و برده داری دارند. بخش کمی باهوش هستند و می دانند اسلام ظلم است و بد ولی می بینند می توانند ظلم کنند و با یک بام دو هوا از اسلام سود خودشان و ضرر مردم را تامین کنند.
به هر حال اسلام دین شیطانی یعنی دین ضد انسانی است و مدافعانش اراذل و اوباش و چماقداران هستند.
به هر حال
 از نظر من که زن پورن استار چون  اولا تابوشکن است و دوم اینکه برده نیست و این او را از مجحبه های یهودی پسند و آخوند پسند و طیب پسند و شعبون بی مخ پسند و افغانی پسند و ممد ابولی پسند و تورج رام پسند و ذوالفقاری پسند و آشغال پسند برتر می کند.

.من به شخصه نه حوصله حضرت زهرای چادری مگس به دورش، گند دماغ و گوه ۱۴۰۰ سال پیش فرهنگ منحط ضد زن یهودیان و اعراب و ززتشتی ها و مسلمانان را دارم و نه حوصله لاتهای تربیت شده اوباش حوزه علمیه قم را. 

جمع کنید این فیل و کرگدن و گرگ و روباه های لات وحشی مسلمان و متقی و خدا ترس را.

 شیر خدا بودن افتخار نیست چون شیر خدا باشی دیگر ادم نیستی اگر بود این همه نوجوان بنی قریظه را گردن نمیزد. 

 قبل از اینکه شما مسلمانان را جر واجر کنیم افرادی که اسمشان در اعلامیه است دستگیر کنید و دست از مزاحمت برای زنان بی حجاب و لخت و سکسی بردارید تا عصبانی نشده ایم و اماکن مقدس شما مسلمانان را متفجر نکرده ایم. 

 توف به تمام خدایانی که قوانین دینشان شبیه اسلام است. اسامی اوباش ضد زن که در راستای داعشی کردن هم زن چادری کشتند و شکنجه کردند و هم زن معمولی بی حجاب و هم کارمندان و دانشجویان را، اسامی اوباش مافیای تهران همگی مذکر هستند: 

 تورج رام ، برادران ابوالقاسمی کنی، ابوالفضل محمدی، برادران الله قلی، افتخاری، حمید اخوان، داودی ، پارسا داوودی، پوریا حاجی زاده، حمید بدری، محسن خلیفه ، مجید خلیفه ، زبرجدی شهریار، رستمی، قدیری ، روح الله ذوالفقاری، غفاری پور، محمدباقر سلکی، محمدصادق اسدی رازی، محمد مهدی نیکونژاد ، امیر وارسته حیدری، فرهاد مختاری کرچگانی ، حمید کارگر پیر، محتشم مختارزاده ، مهدی هاشم آبادی، عزیزالهی.

کیر نامسلمانان حواله خانواده مردان خشن و جهادی و رورگو و لات و لوطی مسلمان که مزاحم زنان شوند بخصوص زنان زیبا و آزاده و درستکار پورن.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر